Translate

Wednesday, November 27, 2013

Μια μουσουλμανική οικογένεια στη Σαουδική Αραβία τιμά την εορτή της γυναίκας ... με άγριο ξυλοδαρμό και βιασμό της εξ Αιθιοπίας οικιακής βοηθού της !!!!



From HEIL GAP ( or mind the GAP )

Ένας ακόμη άγριος ξυλοδαρμός μιας σκλάβας ... οικιακής βοηθού από τους Σαουδάραβες αφέντες της.

Ο Σαουδάραβας εργοδότης κρέμασε την υπηρέτρια του ανάποδα από ένα γάντζο και την κτυπά έως ότου εκείνη λάβει την μορφή ενός αιματηρού πολτού.

Είναι βουτηγμένη στο αίμα από τα χτυπήματα των μαστίγιων και μπαστουνιών που χρησιμοποιούν οι Σαουδαραβες άνδρες για να «συνετίσουν» τις οικιακές  σκλάβες τους. ( συνετίσουν τώρα …. βασικά για να τις πείσουν να τους κάτσουν στο κρεβάτι … έχω video με μαύρες κοπελίτσες κρεμασμένες από την ντροπή τους … που δεν άντεχαν την σεξουαλική βία του μουσουλμάνου κυρίου τους  )








Οι μη ευρωπαίοι αλλοδαποί που εργαζόμενοι στις χώρες του Κόλπου αντιμετωπίζονται de facto- ως σκλάβοι, ως όντα χωρίς ανθρώπινα δικαιώματα …  διαβιούν ως κρατούμενοι των αντίστοιχων εργοδοτών τους για μικρές αμοιβές και αναγκάζονται να υπομείνουν την σκληρή μεταχείριση και τους βιασμούς.

Όταν λέμε βιασμούς εννοούμε τους βιασμούς τόσο γυναικών όσο και ανδρών .( Αλλάχ σου λέω )

Μια παρένθεση όμως εδώ και συνεχίζουμε :
Χμ, Ας μην δυστροπούν τώρα κάποιοι συνέλληνες μας οι οποίοι δια της ψήφου τους έβαλαν τον κύριο πάνο καμένο στο κοινοβούλιο …. επειδή ο πολιτικός τους αρχηγός λέει ΝΑΙ στα τεμένη ….

«Είναι γνωστό ότι μετά την κάλπη ουδέν λάθος αναγνωρίζεται !»



Μια πρόσφατη έκθεση της Διεθνούς Αμνηστίας έκανε σαφή μνεία στην επιδεινούμενη κατάσταση των παραβιάσεων των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη χώρα αυτή.

Μεταξύ των άπειρων επικρίσεων στην έκθεση, διαπιστώθηκε ότι οι διακινούμενοι εργαζόμενοι και οι άλλες μειονότητες υποφέρουν συχνά από «υπερβολική χρήση βίας» στα χέρια των σαουδαραβικών αρχών.

Ωστόσο, 82 χώρες στον ΟΗΕ εξήραν τη Σαουδική Αραβία για την "εξαιρετική κατάσταση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων."



Παρά την ευρεία αναγνώριση των αβυσσαλέα ρατσιστικών συμπεριφορών των Σαουδαράβων  σχετικά με τα δικαιώματα των γυναικών, τη θρησκευτική ελευθερία, και την πλήρη έλλειψη πολιτικών ελευθεριών … η χώρα ήταν έτοιμη να κερδίσει μια έδρα στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στις εκλογές που είχαν προγραμματιστεί για τις 12 Νοέμβρη από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ. ( άσχετο τελικά εάν την απέρριψε …. Χμ, λόγω της άγνωστης στο ελληνικό κοινό …  πασίγνωστης όμως στο εξωτερικό …  κόντρας της Σ.Αραβίας με τον πρόεδρο Μπαρακ Χουσεΐν Ομπάμα )



Από τις 102 χώρες που λαμβάνουν σήμερα το λόγο στο Συμβούλιο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ, περισσότερες από 80 είναι εκείνες που εξήραν τη Σαουδική Αραβία.

Μια μειοψηφία των δημοκρατιών, όπως ο Καναδάς, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Δημοκρατία της Τσεχίας έγειραν τις ανησυχίες τους, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των χωρών παρατάχθηκε στο πλευρό των Σαουδαράβων για να υπερασπιστεί και να επαινέσει ένα από τα πιο καταπιεστικά θεοκρατικά καθεστώτα στον κόσμο.



Η Σαουδική Αραβία είναι μια χώρα της οποίας το νομικό σύστημα συνήθως μαστιγώνει τις γυναίκες θύματα βιασμού αντί να τιμωρήσει τους δράστες.


«Δεν θα έπρεπε το κορυφαίων όργανο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ να είναι τόσο ανεπαρκές ». 


Αντί αυτού, ο κόσμος μας θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει την ευκαιρία για την αντιμετωπιστούν οι σκληρές, απάνθρωπες και εξευτελιστικές τιμωρίες του καθεστώτος της Σαουδικής Αραβίας, όπως η μαστίγωση, οι ακρωτηριασμοί. Κανείς από το καθεστώς της Σαουδικής Αραβίας δεν αμφισβήτησε τους 53 χριστιανούς που συνελήφθησαν φέτος από την θρησκευτική αστυνομία για το έγκλημα της προσευχής σε ένα ιδιωτικό σπίτι, ούτε κανείς θα ζητήσει τον λόγο από τους Σαουδάραβες γιατί η ομοφυλοφιλία είναι έγκλημα που τιμωρείται με δημόσιο αποκεφαλισμό .



Αυτές μα και πολλές άλλες καταχρήσεις είναι επαρκώς τεκμηριωμένες με γραπτές παρατηρήσεις στον ΟΗΕ από τη Διεθνής Αμνηστία και άλλες ΜΚΟ.



Επειδή βέβαια ελάχιστοι από τους αναγνώστες θα έβγαλαν κάτι θετικό ….

Για το τι θα πρέπει να πράξουν βρε αδελφέ …

Χμ, μπορεί μάλιστα αρκετοί να ικανοποίησαν και τα σαδιστικά τους ένστικτα βλέποντας το μαρτύριο μια κοπελίτσας … 

Για αυτό  το «κόβω εδώ » και σας παραπέμπω σto youtube να δείτε κάτι άλλα ζώακάτι

Άραβες Μουσουλμάνους οι όποιοι διεξάγουν έρευνες από σπίτι σε σπίτι, σύροντας στους δρόμους Αφρικανούς άνδρες, γυναίκες και παιδιά, και τους χτυπούν τους, τους βασανίζουν, βιάζουν τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες.


Στη συνέχεια, τους δολοφονούν.



Ethiopian man in Saudi being stabbed with knife, men and women being chased, attacked






HEIL GAP ( or mind the GAP )




13 comments:

  1. Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Αμρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει: “Αυτοί που είναι ελεήμονες, θα τους δωθεί έλεος από τον Ελεήμονα. Να είστε ελεήμονες με τους ανθρώπους στη γη και θα σας δείξει έλεος Αυτός που είναι πάμω στον ουρανό” (Sunan Abu Dawud, 4941).

    ReplyDelete
  2. Ο Ιμπν Χάτζαρ (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Η πίστη δεν είναι πλήρης έως ότου ένας μουσουλμάνος εγκαταλείψει τον φθόνο, τη μνησικακία, τη μοχθηρία και την απάτη” (Fathu’l-Bari).

    ReplyDelete
  3. Πρέπει λοιπόν να δείχνουμε καλοσύνη και έλεος σε όλους ανεξαιρέτως, όχι όμως και ηττοπάθεια ή μιζέρια. Θα είμαστε ταπεινοί ως μουσουλμάνοι, θα είμαστε όμως και δυναμικοί όπου αυτό χρειαστεί. Όμως αυτό που πρέπει να μας χαρακτηρίζει στη σχέση μας με τους άλλους, είναι η καλοσύνη, η δικαιοσύνη, το έλεος κ.τ.λ.

    Ρώτησε ο προφήτης, ειρήνη σε αυτόν, “Ποιός από σας νηστεύει σήμερα; Ποιός επισκέφτηκε έναν άρρωστο; Ποιός τάισε έναν άπορο; Ποιός έχει συμμετάσχει σε μια κηδεία”; Ύστερα είπε: “Όποιος τα κάνει αυτά, μπαίνει στον Παράδεισο” (Sahih Muslim).

    ReplyDelete
  4. Λέει το Άγιο Κοράνι: “Και ούτε είναι δυνατόν να είναι ίσο το καλό με το κακό. Πλήρωσε (να ανταποδίδεις το κακό) με ό,τι είναι καλύτερο. Και τότε εκείνος που μεταξύ του και μεταξύ σου υπήρχε εχθρότητα, θα γίνει σαν στενός σου φίλος. Και σε κανέναν δεν θα παραχωρηθεί τέτοια θέση (εκείνου που πληρώνει το κακό με το καλό) εκτός από εκείνους που έχουν υπομονή (και αυτοκυριαρχία) και κανείς δεν θα την πετύχει εκτός από εκείνον που έχει τη μεγαλύτερη τύχη” (Κοράνι, 41:34-35).

    Εδώ λοιπόν η λέξη που μεταφράζεται στα ελληνικά ως “τύχη” έχει την έννοια του καλού ηθικού χαρακτήρα σ’ αυτόν τον κόσμο και του Παραδείσου στη μεταθανάτια ζωή. Μία άλλη άγια (εδάφιο) του Ιερού Κορανίου λέει:

    “Να πεις σ’ αυτούς που πιστεύουν, ότι πρέπει να συγχωρούν εκείνους που δεν φοβούνται τις Ημέρες (που θα επικρατήσει η τιμωρία) του ΑΛΛΑΧ. Εκείνος είναι που θα αποζημιώσει κάθε λαό σύμφωνα με ό,τι κέρδισαν” (Κοράνι, 45:14).

    Ο Αλή ιμπν Άμπου Τάλχα είπε ότι ο Ιμπν Αμπμπάς (ραντιγιαλλάχου άνχουμα) είπε για το παραπάνω εδάφιο ότι: “Ο ΑΛΛΑΧ διατάσει τους πιστούς να είναι υπομονετικοί όταν έχουν θυμό, να είναι προσεκτικοί όταν έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με την άγνοια και να συγχωρούν όταν τους συμπεριφέρονται άσχημα. Αν το κάνουν αυτό, ο ΑΛΛΑΧ θα τους σώσει από τον διάβολο και θα υποτάξει τους εχθρούς τους μέχρι που θα γίνουν σαν στενοί φίλοι” (Tafsir ibn Kathir).

    ReplyDelete
  5. Ακόμα όμως και στον πόλεμο ένας Μουσουλμάνος πρέπει να δείχνει έλεος στον εχθρό προστατεύοντας τον αν το ζητήσει. Ακόμα και σε αυτούς που είναι κάτω από την εξουσία μας σαν αιχμάλωτοι. Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είχε πει:

    “Ο αιχμάλωτος πρέπει να τρώει από το φαγητό του Μουσουλμάνου και να τρώνε μαζί, και επιπλέον αν το φαγητό του αιχμαλώτου είναι λίγο τότε να συμπληρωθεί από το πιάτο του Μουσουλμάνου” (Sahih Muslim, book 015, no. 4096)

    και

    “Δεν πρέπει να προσβάλουμε τους αιχμαλώτους και τους δούλους με υβριστικά σχόλια. Είναι αδέλφια μας και πρέπει να τους δίνουμε από το φαγητό μας και από τα ρούχα μας να ντυθούν. Να μην τους βάζουμε εργασίες βαριές, και αν το κάνουμε να τους βοηθάμε” (Sahih Bukhari, volume 1, book 2, no. 29).

    Απαγορεύεται επίσης να τους χτυπάμε, έτσι όπως ακριβώς μας προέτρεψε ο προφήτης (Sahih Muslim, book 015, no. 4088).

    Μετά τη μάχη του Μπαντρ, οι αιχμάλωτοι των ειδωλολατρών Κουρέις μεταφέρθηκαν στη Μεδίνα. Ο Άμπου Αζίζ -ένας από τους αιχμαλώτους- αναφέρει: “Τον καθένα από μας, μας ανέλαβε από μία οικογένεια των μουσουλμάνων. Εμένα με ανέλαβε μία οικογένεια των Ανσάρ [οι Μουσουλμάνοι της Μεδίνας που υποδέχτηκαν τους φυγάδες μουσουλμάνους από τη Μέκκα]. Ο Απεσταλμένος του ΑΛΛΑΧ είχε πει στους μουσουλμάνους να φέρονται καλά στους αιχμαλώτους. Έτσι και σε εμένα μου έδωσαν από το φαγητό τους. Εάν είχαν ένα κομμάτι ψωμί, μας το έδιναν. Και σε μένα μου έδωσαν να φάω ψωμί και το αρνήθηκα επειδή ντρεπόμουνα αλλά αυτοί βλέποντας το αυτό, επέμεναν να το πάρω” (Tabari, Tarihu’l-Rasul wa’l-Muluk; & Ibn Kathir, Al-Bidaya wa’l-Nihaya;).

    Λέγεται στο Ιερό Κοράνι:
    “Πραγματοποιούν (οι πιστοί) τις υποσχέσεις τους και φοβούνται την Ημέρα [της Κρίσης] που το κακό της θα διασκορπιστεί σ’ όλες τις κατευθύνσεις.
    Και τρέφουν από αγάπη -προς τον ΑΛΛΑΧ- τον φτωχό, τον ορφανό και τον αιχμάλωτο,
    (λέγοντας): Σας τρέφουμε για τη χάρη του ΑΛΛΑΧ μόνο. Δεν επιθυμούμε αμοιβή από σας ούτε ευχαριστίες” (Κοράνι, 76:7-9).

    Αυτό είναι το Ισλάμ!

    ReplyDelete
  6. Ακόμα και ως προς τα ζώα πρέπει να είμαστε καλοί και ελεήμονες. Λέει το Άγιο Κοράνι:

    “Και δεν υπάρχει ούτε ένα ζώο στη γη, ούτε ένα πουλί που πετά με τα φτερά του, που να μην αποτελεί μέλος κοινότητας όπως και σεις. Τίποτα δεν παραλείψαμε στο Βιβλίο (Κοράνι) και τα πάντα θα συναθροιστούν μπροστά στον Κύριο τους” (Κοράνι, 6:38).

    Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “Ένας άντρας που περπατούσε κατά μήκος ενός δρόμου, ένιωσε πολύ διψασμένος. Φτάνοντας σ’ ένα πηγάδι, κατέβηκε μέσα του, ήπιε μέχρι που χόρτασε και ανέβηκε. Τότε είδε έναν σκύλο με τη γλώσσα του να κρέμεται, που προσπαθούσε να γλείψει λάσπη για να σβήσει τη δίψα του. Ο άντρας σκέφτηκε: {Αυτός ο σκύλος νιώθει την ίδια δίψα που ένιωθα εγώ} και ξανακατέβηκε στο πηγάδι, γέμισε το παπούτσι του με νερό και έδωσε στον σκύλο να πιει. Ευχαρίστησε τον ΑΛΛΑΧ και του συγχώρησε τις αμαρτίες του”. Ρώτησαν τότε τον Προφήτη: “Απεσταλμένε του Θεού, αμοιβόμαστε για την καλοσύνη μας προς τα ζώα;” και ο Προφήτης απάντησε: “Υπάρχει αμοιβή για την καλοσύνη προς κάθε ζωντανό πλάσμα, ζώο ή άνθρωπο” (Sahih Bukhari, 2466; & Sahih Muslim, 2244;),

    “Μια γυναίκα τιμωρήθηκε γιατί φυλάκισε μια γάτα ώσπου πέθανε (η γάτα). Εξαιτίας αυτού καταδικάστηκε στην Κόλαση. Ενώ την είχε φυλακίσει, δεν έδινε στη γάτα φαγητό και νερό, ούτε την ελευθέρωσε να φάει απ’ τα κινούμενα της γης” (Sahih Bukhari, 2365; & Sahih Muslim, 2422;).

    ReplyDelete
  7. Ακόμα και όταν σφάζουμε ένα ζώο για τροφή, αυτό πρέπει να γίνεται με τρόπο που δεν θα προκαλεί περισσότερο πόνο στο ζώο. Ο προφήτης είχε πει: “Όταν σφάζετε ζώο, κάντε το με τον καλύτερο τρόπο. Πρέπει κάποιος να ακονίσει το μαχαίρι του για να μειώσει το δεινοπάθημα του ζώου” (Sahih Muslim, 1955; & Sunan Tirmidhi, 1409;).

    Ο Σαχλ ιμπν Αλ-Χανδαλίιγια (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι κάποτε ο προφήτης πέρασε μπροστά από μία καμήλα που ήταν τόσο κάτισχνη, που η μέση της είχε φτάσει στο στομάχι της. Βλέποντας την ο προφήτης είπε: “Φοβηθείτε τον ΑΛΛΑΧ σ’ αυτά τα ζώα που δεν μπορούν να μιλήσουν” (Abu Dawud).

    Ο Αμπντουρραχμάν ιμπν Αμπντουλλάχ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι σε μία εκδρομή που είχε πάει ο προφήτης μαζί με κάποιους σαχάμπα (συντρόφους) του, κάποια στιγμή τους άφησε για λίγο μόνους. Αυτοί, είδαν μια φωλιά με ένα πουλί και τα δύο μικρά του πουλάκια και πήραν το ένα. Τότε η μητέρα-πουλί άρχισε να πετάει από πάνω τους κάνοντας κύκλους και χτυπούσε τα φτερά της νευρικά. Όταν επέστρεψε ο προφήτης και το είδε, είπε: “Ποιός προσέβαλε τα αισθήματα αυτού του πουλιού και του πήρατε το μικρό της; Επιστρέψτε το αμέσως” (Sahih Muslim).

    Ο Τζάμπιρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι κάποτε ο προφήτης πέρασε μπροστά από ένα γαϊδούρι που είχε ένα χάραγμα στο πρόσωπο και είπε: “Ο ΑΛΛΑΧ να καταραστεί αυτόν που το χάραξε” (Sahih Muslim).

    Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Όμαρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο Προφήτης καταράστηκε αυτούς που χρησιμοποιούν τα ζώα ως στόχο (Sahih Muslim, vol. 3, no. 1958).

    Ο Ιμπν Αμπ’μπάς (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης απαγόρευσε να βάζουν τα ζώα να παλεύει το ένα με το άλλο (Abu Dawud & Sunan Tirmidhi).

    Κάποτε, ο Ιμπν Όμαρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είδε μια παρέα που είχαν πιάσει μια χήνα και την είχαν βάλει ως στόχο και της πετούσαν βέλη. Όταν είδαν από μακριά τον Ιμπν Όμαρ, αντιλήφθηκαν τον θυμό στο πρόσωπο του. Αυτός τους είπε: “Ποιός το έκανε αυτό; Ο απεσταλμένος του Θεού καταράστηκε αυτούς που το κάνουν αυτό” (Sahih Muslim).

    Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Τζάφαρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι μια φορά ο ίδιος ο προφήτης είδε κάτι παιδιά που πετούσαν βέλη σε ένα κριάρι και τους είπε: “Μη τυρρανάτε το καημένο το ζωντανό” (An-Nasai).

    Η Άισα (ραντιγιαλλάχου άνχα) ίππευε κάποτε μια καμήλα, η οποία δυσκολευόταν να τη μεταφέρει. Η Άισα τότε άρχισε να την πιέζει για να κάνει γρηγορότερα αλλά ο Προφήτης της είπε: “Θα έπρεπε να είσαι ευγενική με αυτό” (Sahih Muslim).

    Ο Αμπντουλλάχ ιμπν Όμαρ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είπε ότι ο προφήτης είπε ότι αυτός που ακροτηριάζει ένα ζώο και δεν μετανοιώνει, ο ΑΛΛΑΧ θα τον ακροτηριάσει την Ημέρα της Κρίσης (Ahmad, Musnad;).

    ReplyDelete
  8. Ο Προφήτης είπε ότι μία καλοσύνη που θα γίνει σε ένα ζώo, είναι σαν να έγινε καλό στην ανθρωπότητα και μία κακία που θα γίνει σε ένα ζώο, είναι σαν να έγινε στην αθρωπότητα (Mishkat Al-Masabih).

    Κάποτε όπως είπε ο προφήτης, μία πόρνη είδε μπροστά σε ένα πηγάδι έναν διψασμένο σκύλο και του έδωσε λίγο νερό χρησιμοποιόντας το παπούτσι της. Έτσι ο Θεός συγχώρεσε τις αμαρτίες της μόνο και μόνο γι’ αυτήν την καλή της πράξη (Sahih Bukhari, book 56, no. 673;).

    Ο πρώτος Χαλίφης του Ισλάμ, ο Άμπου Μπακρ (ραντιγιαλλάχου άνχου), οδήγησε τον στρατό σε ένα μέρος έξω από τη Μεδίνα, πριν φύγουν για τη μάχη της Μούτα και τους είπε: “Μη σφάξετε κανένα ζώο, εκτός για να το φάτε” (Tabari III, p. 123).

    Ο Χαλίφης Όμαρ ιμπν αλ-Χαττάμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου) είχε πει ότι θα είναι υπόλογος την Ημέρα της Κρίσης, ακόμα και αν έστω και ένας σκύλος είναι διψασμένος σε όλη την Ισλαμική επικράτεια.

    “Σκορπίστε το σιτάρι[τον Χειμώνα] στις κορυφές των βουνών, ώστε να μην ειπωθεί πως έχει πεινάσει ένα πουλί στις χώρες του Ισλάμ”. Αυτή η ρήση είναι του γνωστού χαλίφη Όμαρ μπιν Αμπντουλ-Αζίζ (681-720 μ.Χ.) που θεωρείται ως ο πέμπτος ‘ορθόδοξος’ χαλίφης του Ισλάμ. Η φροντίδα του δεν περιορίστηκε στους συνανθρώπους του, αλλά περιλάμβανε τα πουλιά, τα ζώα και τα φυτά. Από τότε, είναι έθιμο σε αρκετές μουσουλμανικές χώρες να σκορπίζεται το σιτάρι στα βουνά όταν χιονίζει ώστε να μην πεθάνουν τα άγρια πουλιά, λόγω έλλειψης τροφής.

    Ο Ιμπν Κουντάμα (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Κανένα μέλος ενός ζώου που θα σφαγιαστεί, δεν πρέπει να κόβεται μέχρι το ζώο να έχει πεθάνει τελείως…Είναι επίσης άσχημο να γδέρνεται ένα ζώο πριν το πτώμα να έχει κρυώσει τελείως, όπως είναι άσχημο να κόβεται οποιοδήποτε μέλος αυτού” (Ibn Qudama, Al-Mughni, vol. 13, p. 310).

    Ο Ιμπν Χαζμ (ραχίμαχουλλάχ) είπε: “Δεν επιτρέπεται να σπάζετε τον λαιμό ενός σφαγιασμένου ζώου, μέχρι αυτό να πεθάνει εντελώς” (Ibn Hazm, al-Muhalla, vol. 7, p. 457).

    Όταν τα μουσουλμανικά στρατεύματα κατέκτησαν την Αίγυπτο, ο διοικητής των στρατευμάτων ο Αμρ ιμπν αλ-Ας (ραντιγιαλλάχου άνχου) θέλησε αρχικά να εγκατασταθεί στην Αλεξάνδρεια αλλά ο χαλίφης Όμαρ ιμπν αλ-Χαττάμπ (ραντιγιαλλάχου άνχου) δεν του το επέτρεψε, όπως μας μεταφέρει ο ιστορικός Ιμπν Αμπντ αλ-Χάκαμ.

    Τα στρατεύματα των μουσουλμάνων στρατοπέδευσαν σε ένα σημείο κοντά στο σημερινό Κάιρο. Εκεί λοιπόν έχτισαν τις σκηνές τους. Η λέξη “Φουστάτ” σήμαινε την στρατιωτική σκηνή/τέντα. Η λέξη έχει περάσει και στην ελληνική γλώσσα, γνωστή από το στρατιωτικό εμβατήριο “των εχθρών τα φουσάτα περάσαν…”. Όταν θέλησαν να ξεστήσουν τις σκηνές τους, ο Αμρ ιμπν αλ-Ας ανακάλυψε ότι ένα πουλί είχε φτιάξει τη φωλιά του και είχε γεννήσει τα αυγά του. Τότε ο Όμαρ απαγόρεψε να πειράξουν τη φωλιά και τα αυγά. Ο Αμρ ιμπν αλ-Ας τότε, το θεώρησε αυτό ως σημάδι και αποφάσισε να χτίσει σε εκείνο το σημείο μία νέα πόλη, η οποία και ονομάστηκε “Φουστάτ”, απομεινάρια της οποίας βρίσκονται σήμερα στο παλιό Κάιρο (βλ. “Ibn Abd al-Hakam, Futuh misr“).

    Αυτό είναι το Ισλάμ!

    ReplyDelete
  9. Ακόμα και οι δρόμοι έχουν τα ‘δικαιώματα’ τους στο Ισλάμ.

    Ο προφήτης Μουχάμμεντ (σαλλαλλάχου αλέιχι ουά σαλάμ) είπε: “Αποφύγετε να κάθεστε στα μονοπάτια”. “Δεν έχουμε άλλο μέρος να μαζευτούμε για να μιλάμε απεσταλμένε του Θεού” του είπαν και ο προφήτης τότε τους είπε: “Αν πρέπει να το κάνετε, τότε σεβαστείτε το δικαίωμα του μονοπατιού”. “Και πιό είναι το δικαίωμα του μονοπατιού;” ρώτησαν και ο Προφήτης τους είπε: “Να χαμηλώσει (όποιος κάθεται εκεί) το βλέμα του (και να μη κοιτάει πονηρά τα άτομα του άλλου φύλου), να μη βλάπτει τους άλλους, να απαντάει στους χαιρετισμούς, να συνιστά το καλό και να απαγορεύει το κακό” (Sahih Bukhari).

    Το Ισλάμ μάλιστα απαγορεύει οποιαδήποτε μορφή μόλυνσης της κοινωνίας. Ο Προφήτης είπε: “Να απέχετε από δύο πράγματα για τα οποία οι άνθρωποι καταριούνται τους άλλους”. “Ποιά είναι αυτά τα δύο πράγματα απεσταλμένε του Θεού;” τον ρώτησαν και ο Προφήτης απάντησε: “Το να ουρήσει ή να αφοδεύσει κανείς σε μέρη απ’ όπου περνούν άνθρωποι ή όπου ψάχνουν για ίσκιο” (Sahih Muslim).

    Ο μουσουλμάνος πρέπει να οφελεί όλη την κοινωνία και όλη τη δημιουργία του Υψίστου. Ο προφήτης είπε: “Αν ένας μουσουλμάνος φυτέψει ένα δέντρο ή ένα φυτό οι καρποί του οποίου θα τρώγονται από πουλιά, ανθρώπους ή ζώα, θα αμοιφθεί γι’ αυτό ως πράξη ελεημοσύνης” (Sahih Bukhari),

    “Η απομάκρυνση επιβλαβούς αντικειμένου από τον δρόμο είναι σάντακα (ελεημοσύνη)” (Sahih Bukhari),

    “Όποιος σκοτώσει χωρίς λόγο ένα σπουργίτι, εκείνο θα φωνάξει στον ΑΛΛΑΧ την Ημέρα της Κρίσης: {Ω ΑΛΛΑΧ! Ο τάδε με σκότωσε χωρίς λόγο και όφελος}” (An-Nasai).

    ReplyDelete
  10. Μουσουλμάνος σημαίνει το να είσαι καλός και ηθικός άνθρωπος. Το Ιερό Κοράνι μας προστάζει:

    “…δώστε απ’ τα αγαθά που τίμια κερδίσατε και απ’ την παραγωγή που για σας κάνουμε τη γη να βγάλει και μη διαλέξετε το κακό απ’ αυτά με σκοπό να το χαρίσετε, όταν εσείς οι ίδιοι δεν το δέχεστε…” (Κοράνι, 2:267),

    “Ο Θεός σας διατάζει να αποδώσετε ό,τι σας εμπιστεύτηκαν σ’ αυτούς που τους ανήκει και όταν δικάζετε ανάμεσα στους ανθρώπους, να δικάζετε με δικαιοσύνη…” (Κοράνι, 4:58),

    “…να σταθείτε σταθερά στο δίκαιο. Η μαρτυρία σας να είναι εντελώς για τον ΑΛΛΑΧ, ακόμα κι αν πρόκειται να είναι ενάντια σε σας, τους γονείς και τους συγγενείς σας…” (Κοράνι, 4:135),

    “Εάν (ο εχθρός σας) κλείνει προς την ειρήνη (όταν είστε στον πόλεμο), τότε και εσύ να κλείνεις σ’ αυτή..” (Κοράνι, 8:61),

    “..αν ένας κουτσομπόλης σας παρουσιαστεί φέρνοντας σας μια είδηση, βεβαιωθείτε (για την αλήθεια), μήπως βλάψετε κάποιον εν αγνοία…” (Κοράνι, 49:6),

    “Εάν δύο κοινότητες ανάμεσα στους πιστούς βρίσκονται σε διαμάχη, φροντίστε να ειρηνεύσουν μεταξύ τους….” (Κοράνι, 49:9) κ.α.

    ReplyDelete
  11. Οι Γυναίκες στο Ισλάμ

    Έναντι των Γυναικών στην
    Ιουδαιο-Χριστιανική Παράδοση


    Ο Μύθος και η Πραγματικότητα
    http://alialyunani.wordpress.com/%CE%BF%CE%B9-%CE%B3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CE%BB%CE%AC%CE%BC/

    ReplyDelete
  12. Σε ποιες χώρες του πλανήτη δολοφονούνται από ενδοοικογενειακή βία 3.500 γυναίκες ετησίως;
    http://ahmadeldin.org/2013/02/10/inconsistency/

    ReplyDelete
  13. "Ο ΑΛΛΑΧ διατάζει τη δικαιοσύνη, την αγαθοεργία και τη βοήθεια στους συγγενείς [πλησίοντες] και απαγορεύει κάθε μεγάλη αμαρτία, αδικία και παρανομία. Σας προειδοποιεί ώστε να θυμηθείτε" (Κοράνι, 16:90).

    ReplyDelete